Cat valoreaza un LIKE

La baza, Facebook a creat actiunea de Like pentru a motiva interactiunea intre si dintre utilizatori, altfel spus pentru a incuraja socializarea.
Practic daca iti placea ceva dadeai un Like, daca nu eventual comentai sau treceai peste.

Acum insa Like-ul a devenit o moda, toata lumea are nevoie de cate un Like, fara acesta parca nu ai valoare si cu cate Like-uri ai parca si importanta si faima ta creste.
Diverse firme te motiveaza sa le dai LIKE prin “piscoterii”, te agata cu felurite concursuri interesante, iar majoritatea dau Like pentru premiul respectiv, nicidecum pentru ceea ce este sau ce reprezinta acea firma.
Alti merg mai departe de atat si asa ajungi sa gasesti pe diverse site-uri de freelancing, anunturi prin care poti fi platit cu sume destul de atragatoare, daca le poti crea o pagina de Facebook cu un numar tot de LIKE-uri.

Cum era de asteptat Like-ul a prins si o cotonatie sexuala. Poti vedea pe pagina de Facebook a oricarei fufe cu bot de gasca ratusca, triliarde de Like-uri.
Se pare ca mai nou gagicile bune sunt evaluate in functie de numarul de Like-uri primit. Banuiesc ca asta va deveni si un mod de evaluare in cazul unei relatii.
Amuzant este ca daca un baiat scrie pe profilul lui de Facebook ca i-a crescut un floc razlet, primeste maxim un Like si eventual cateva comentarii. Insa daca acelasi comentariu il regasesti pe profilul unei fete, ea va primi o multime de Like-uri si de comenturi de genul “unde pisi? nu ni-l arati si noua?” sau “fatha ce comica iesti”.

Like-ul are si parti bune si parti triste, iar cel mai trist este ca sunt foarte multi ce dau LIKE fara sa realizeze de ce fac acest lucru si asta poate atrage dupa sine o anumita gravitate.

De exemplu, o pagina care are un numar impresionant de LIKE-uri, are “greutate” din punct de vedere al marketingului, astfel se vor gasi destui ce vor plati(bani sau diverse) proprietarului sa-si faca reclama pe acea pagina, insa daca acel numar de like-uri nu este unul castigat pe drept, cel ce plateste pentru reclama nu are decat de pierdut.

Prin urmare se pare ca cei de la Facebook au de gand sa revina asupra modalitatii de a da LIKE astfel incat sa se elimine diverse situatii neplacute.

Personal cosinder ca ar fi necesar si LIKE-ul de profil. Asa cum este la o pagina de Facebook, sa poti sa dai Like si unui profil, sa vezi cat de apreciata este acea persoana comparativ cu numarul impresionant de prieteni care-l are in lista ;)

La baza, Facebook a creat actiunea de Like pentru a motiva interactiunea intre si dintre utilizatori, altfel spus pentru a incuraja socializarea.
Practic daca iti placea ceva dadeai un Like, daca nu eventual comentai sau treceai peste.

Acum insa Like-ul a devenit o moda, toata lumea are nevoie de cate un Like, fara acesta parca nu ai valoare si cu cate Like-uri ai parca si importanta si faima ta creste.
Diverse firme te motiveaza sa le dai LIKE prin “piscoterii”, te agata cu felurite concursuri interesante, iar majoritatea dau Like pentru premiul respectiv, nicidecum pentru ceea ce este sau ce reprezinta acea firma.
Alti merg mai departe de atat si asa ajungi sa gasesti pe diverse site-uri de freelancing, anunturi prin care poti fi platit cu sume destul de atragatoare, daca le poti crea o pagina de Facebook cu un numar tot de LIKE-uri.

Cum era de asteptat Like-ul a prins si o cotonatie sexuala. Poti vedea pe pagina de Facebook a oricarei fufe cu bot de gasca ratusca, triliarde de Like-uri.
Se pare ca mai nou gagicile bune sunt evaluate in functie de numarul de Like-uri primit. Banuiesc ca asta va deveni si un mod de evaluare in cazul unei relatii.
Amuzant este ca daca un baiat scrie pe profilul lui de Facebook ca i-a crescut un floc razlet, primeste maxim un Like si eventual cateva comentarii. Insa daca acelasi comentariu il regasesti pe profilul unei fete, ea va primi o multime de Like-uri si de comenturi de genul “unde pisi? nu ni-l arati si noua?” sau “fatha ce comica iesti”.

Like-ul are si parti bune si parti triste, iar cel mai trist este ca sunt foarte multi ce dau LIKE fara sa realizeze de ce fac acest lucru si asta poate atrage dupa sine o anumita gravitate.

De exemplu, o pagina care are un numar impresionant de LIKE-uri, are “greutate” din punct de vedere al marketingului, astfel se vor gasi destui ce vor plati(bani sau diverse) proprietarului sa-si faca reclama pe acea pagina, insa daca acel numar de like-uri nu este unul castigat pe drept, cel ce plateste pentru reclama nu are decat de pierdut.

Prin urmare se pare ca cei de la Facebook au de gand sa revina asupra modalitatii de a da LIKE astfel incat sa se elimine diverse situatii neplacute.

Personal cosinder ca ar fi necesar si LIKE-ul de profil. Asa cum este la o pagina de Facebook, sa poti sa dai Like si unui profil, sa vezi cat de apreciata este acea persoana comparativ cu numarul impresionant de prieteni care-l are in lista ;)

Intra pe pagina noastra de Facebook
« Justitia din Romania este una din marile rusini ale acestei tari Pro TV justitiarul drepturilor de autor »

Articole pe teme similare

Comenteaza prin Facebook la acest articol:

7 Comments on “Cat valoreaza un LIKE

  1. patrickdan

    sunt multe oferte de vanzare a acestor LIKE-uri pentru pagini (in special). lumea nu mai priveste atat de bine aceasta modalitate de apreciere.
    tin cont mai mult de SHARE care e mult mai avantajos pentru un blogger sau cineva care vrea sa impartaseasca si altora un anumit fapt prezentat de cineva pe Facebook.
    ma gandesc sa scot de pe blog pagina de Facebook. voi interactiona si impartasi altora postarile semnificative prin intermediul profilului.

    Reply
    1. Cei de la Facebook in curand vor scoate definitiv optiunea de SHARE, ea urmand sa fie inlocuita cu SEND! Iar optiunea de LIKE va fi una de genul LIKE&SHARE…adica cand dai like vei da si share cu un comentariu atasat.

      Reply
  2. oana

    o sa ajungem sa dam like unul altuia, ea din dormitor , el din sufragerie:)))

    Reply
  3. Pingback: Ce e bine sa nu faci pe Facebook

  4. Pingback: Uniti, dar dezbinati

  5. Pingback: Se numeste Stefania Ferrario si nu are cancer

  6. Pingback: O partida de sex pentru un milion de like-uri si alte experimente sociale

Comenteaza

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*