Cateva sugestii utile pentru angajatori

Este adevarat ca traim vremuri economice foarte triste, insa important este sa nu le facem si noi sa fie mai triste decat sunt. A fost greu inainte, este si acum si va fi si pe viitor.

Asa ca dragi angajatori, stiu ca in ultima vreme au scazut numarul vanzarilor pe multe domenii de activitate si ca taxele si datoriile s-au marit. Stiu ca aveti leasing la masina aia care consuma 2 galeti de combustibil la suta de kilometri, ca mai aveti copii de crescut si multe altele, dar sa stiti ca probleme cu banii au si angajatii vostri. Si ei isi doresc sa castige mai mult, doar ca ei constientizeaza altfel situatia, poate chiar mai bine decat voi.

De aceea am sa vad dau cateva sugestii, le-as zice sfaturi dar asta ar insemna sa devenim prea intimi. :)

In primul rand si mai presus de orice sa stiti ca un comportament dur si asupritor fata de angajat NU va da roadele dorite ABSOLUT NICIODATA! Amenintari de genul “te dau afara daca nu iti faci targetul” sau “iti tai din salariu daca luna asta nu vinzi in valoare de” nu vor face decat sa agraveze situatia. Angajatul va veni mai stresat la munca, fara chef de a lucra, iar sub un stres negativ(da exista si pozitiv) nu va mai da acelasi randament. Ba mai mult decat atat, te va ura si iti va “trage fata” cu prima ocazie, iar apoi tot tu o vei face pe victima.

Incercati sa fiti calmi si sa aveti un comportament normal fata de angajatii vostri. Comunicati-le problemele intr-o maniera civilizata, explicati-le simplu gravitatea situatiei, vor intelege destul de bine. Sa stiti ca nu doar un salariu mare este important, ci si legaturile, comunicarea dintre voi.

Pe urma, dupa ce veti avea un comportament adecvat si veti intelege probleme cu care ei se confrunta la munca, veti afla si rezolvarea la probleme voastre. Ce nu se vinde si de ce.
Faceti sedinte de brainstorming cu angajatii vostri, incercati sa  aflati cum ar face ei, ce strategii ar aborda. Ei fiind in prima linie au o alta perspectiva asupra pietii.

Iar la final, motivarea. Pentru orice actiune infaptuita exista si un scop. Nu lasati ca doar salariul sa fie acela. De exemplu puteti organiza mici concursuri unde cel mai bun vanzator va pleca intr-o excursie la mare. Sau puteti face impreuna team-buildinguri pentru a va apropia mai mult si a inlatura anumite energii neplacute. Sunt multe astfel de lucruri care sa-i motiveze pe angajati.

Un angajat calm, cu o gandire pozitiva si motivat va da mereu randament! Si nu uitati, in orice relatie comunicarea este totul, insa conteaza si cum o faci.

Este adevarat ca traim vremuri economice foarte triste, insa important este sa nu le facem si noi sa fie mai triste decat sunt. A fost greu inainte, este si acum si va fi si pe viitor.

Asa ca dragi angajatori, stiu ca in ultima vreme au scazut numarul vanzarilor pe multe domenii de activitate si ca taxele si datoriile s-au marit. Stiu ca aveti leasing la masina aia care consuma 2 galeti de combustibil la suta de kilometri, ca mai aveti copii de crescut si multe altele, dar sa stiti ca probleme cu banii au si angajatii vostri. Si ei isi doresc sa castige mai mult, doar ca ei constientizeaza altfel situatia, poate chiar mai bine decat voi.

De aceea am sa vad dau cateva sugestii, le-as zice sfaturi dar asta ar insemna sa devenim prea intimi. :)

In primul rand si mai presus de orice sa stiti ca un comportament dur si asupritor fata de angajat NU va da roadele dorite ABSOLUT NICIODATA! Amenintari de genul “te dau afara daca nu iti faci targetul” sau “iti tai din salariu daca luna asta nu vinzi in valoare de” nu vor face decat sa agraveze situatia. Angajatul va veni mai stresat la munca, fara chef de a lucra, iar sub un stres negativ(da exista si pozitiv) nu va mai da acelasi randament. Ba mai mult decat atat, te va ura si iti va “trage fata” cu prima ocazie, iar apoi tot tu o vei face pe victima.

Incercati sa fiti calmi si sa aveti un comportament normal fata de angajatii vostri. Comunicati-le problemele intr-o maniera civilizata, explicati-le simplu gravitatea situatiei, vor intelege destul de bine. Sa stiti ca nu doar un salariu mare este important, ci si legaturile, comunicarea dintre voi.

Pe urma, dupa ce veti avea un comportament adecvat si veti intelege probleme cu care ei se confrunta la munca, veti afla si rezolvarea la probleme voastre. Ce nu se vinde si de ce.
Faceti sedinte de brainstorming cu angajatii vostri, incercati sa  aflati cum ar face ei, ce strategii ar aborda. Ei fiind in prima linie au o alta perspectiva asupra pietii.

Iar la final, motivarea. Pentru orice actiune infaptuita exista si un scop. Nu lasati ca doar salariul sa fie acela. De exemplu puteti organiza mici concursuri unde cel mai bun vanzator va pleca intr-o excursie la mare. Sau puteti face impreuna team-buildinguri pentru a va apropia mai mult si a inlatura anumite energii neplacute. Sunt multe astfel de lucruri care sa-i motiveze pe angajati.

Un angajat calm, cu o gandire pozitiva si motivat va da mereu randament! Si nu uitati, in orice relatie comunicarea este totul, insa conteaza si cum o faci.

Intra pe pagina noastra de Facebook
« Bursele Akcees, scolarizare pentru tinerii antreprenori Incredibil! Vezi pe ce au dat click romanii in mediul online, ce a innebunit o tara intreaga! »

Articole pe teme similare

Comenteaza prin Facebook la acest articol:
--->