Concluzii si impresii dupa Black Friday

A trecut si ziua de Black Friday, pentru unii cu bine, pentru altii mai putin bine. Una peste alta, aceasta zi a fost ceva mai reusita decat cea din 2011, dar nu foarte stralucita. Atat vanzatorii cat si clientii inca mai au multe de invatat, de pus la punct si de imbunatatit in ce priveste acest eveniment.

Comparativ cu 2011, in acest an magazinele au fost ceva mai bine aprovizionate, iar clientii au raspuns mult mai bine la ziua de Black Friday. Cele mai vandute articole au fost electronicele, electrocasnicele cat si componentele pentru PC.

In online, cel mai mare numar de vanzari au inregistrat magazinele eMAG si Top-Shop, in special produsele Dormeo. Cat priveste offline-ul, nu m-as putea pronunta care magazine au inregistrat vanzari record intrucat nu au fost declaratii in aceasta privinta, banuiala mea se indreapta catre Flanco si Altex.

Cea mai buna promovare si organizare a zilei de Black Friday, dintre toate magazinele online, au avut-o cei de la eMAG, iar din offline, cei de la Altex.

Sper ca in anii ce urmeaza cumparatorii sa inteleaga mai bine conceptul de Black Friday, sa realizeze ca ziua in sine este un eveniment pentru care trebuie sa se pregateasca din timp, iar magazinele, atat cele online cat si cele offline, sa fie aprovizionate corespunzator, sa-si promoveze din timp ofertele in asa fel incat ziua sa fie una fluida, cu vanzari agresive si un numar cat mai mare de clienti multumiti.

Bineinteles ca nu ar strica deloc, ca trainerii de marketing si vanzari retail sa faca workshop-uri avand ca tema evenimentul Black Friday.

A trecut si ziua de Black Friday, pentru unii cu bine, pentru altii mai putin bine. Una peste alta, aceasta zi a fost ceva mai reusita decat cea din 2011, dar nu foarte stralucita. Atat vanzatorii cat si clientii inca mai au multe de invatat, de pus la punct si de imbunatatit in ce priveste acest eveniment.

Comparativ cu 2011, in acest an magazinele au fost ceva mai bine aprovizionate, iar clientii au raspuns mult mai bine la ziua de Black Friday. Cele mai vandute articole au fost electronicele, electrocasnicele cat si componentele pentru PC.

In online, cel mai mare numar de vanzari au inregistrat magazinele eMAG si Top-Shop, in special produsele Dormeo. Cat priveste offline-ul, nu m-as putea pronunta care magazine au inregistrat vanzari record intrucat nu au fost declaratii in aceasta privinta, banuiala mea se indreapta catre Flanco si Altex.

Cea mai buna promovare si organizare a zilei de Black Friday, dintre toate magazinele online, au avut-o cei de la eMAG, iar din offline, cei de la Altex.

Sper ca in anii ce urmeaza cumparatorii sa inteleaga mai bine conceptul de Black Friday, sa realizeze ca ziua in sine este un eveniment pentru care trebuie sa se pregateasca din timp, iar magazinele, atat cele online cat si cele offline, sa fie aprovizionate corespunzator, sa-si promoveze din timp ofertele in asa fel incat ziua sa fie una fluida, cu vanzari agresive si un numar cat mai mare de clienti multumiti.

Bineinteles ca nu ar strica deloc, ca trainerii de marketing si vanzari retail sa faca workshop-uri avand ca tema evenimentul Black Friday.

Intra pe pagina noastra de Facebook
« Bancul zilei, Noi singuri The Campaign, un film ce merita vazut »

Articole pe teme similare

Comenteaza prin Facebook la acest articol:
--->