Incredibil! Vezi pe ce au dat click romanii in mediul online, ce a innebunit o tara intreaga!

Exact! Romanii au dat click pe titluri, asta i-au innebunit!

Traiesc cu impresia ca oamenii duc o viata mult prea searbada si lipsita de orice farmec si au nevoie de putin senzational in viata lor. Insa este foarte trist faptul ca titluri precum “Soc”, “Groaza”, “Incredibil” vand mai mult decat continutul in sine. Iar din pacate, astfel de titluri au ajuns si in mediul online, in presa de pe internet si bloguri.

Vad titluri precum “Incredibil! Vezi de ce era sa moara o reporterita fix in direct”, se pare ca inghitise o musca si se inecase. Sau “Vezi ca a descoperit o mama din Brazilia intr-o poza veche” si alaturi era o poza cu aia si o umbra cu un deget in cur sau ceva de genu, ca nu prea se deslusea. Ca sa nu mai zic de titluri cu chiloti, sfarcuri si Bianca Dragusan, care cred ca mai au putin si devin simbol national.

Valoarea continutului s-a pierdut, nimeni nu mai scrie, toata lumea compune titluri tampite si ireale pentru a incasa niste bani. Deja ma uit cu scarba pe feed-ul de la Facebook, trecand peste astfel de zeci de articole. Probabil ca incurand continutul o sa dispara definitiv si vor ramane doar titlurile si cateva poze, atat.

Insa indraznesc sa va intreb, oameni buni, chiar in halul asta v-ati prostit?! Sau asa de mult adorati tampenia, prostia si scandalul?! Acuzati ca majoritatea mass-mediei vinde doar gunoaie, asa este, dar nu le mai cumparati. Poate ca facand acest lucru situatia se va schimba.

Pe de alta parte, oare la “Facultatea de Jurnalism” se fac studii de caz pe “reviste” si “ziare” precum Libertatea, Click si Ciao? Dragi actuali si viitori jurnalisti, bloggeri si cum vi se mai zice, aveti grija ce scrieti pentru ca veti deveni una cu munca voastra.

Imi doresc sa nu ajung sa aprind o lumanarea in memoria “Continutului de calitate”, asa cum facut-o in memoria “Onoarei”.

Exact! Romanii au dat click pe titluri, asta i-au innebunit!

Traiesc cu impresia ca oamenii duc o viata mult prea searbada si lipsita de orice farmec si au nevoie de putin senzational in viata lor. Insa este foarte trist faptul ca titluri precum “Soc”, “Groaza”, “Incredibil” vand mai mult decat continutul in sine. Iar din pacate, astfel de titluri au ajuns si in mediul online, in presa de pe internet si bloguri.

Vad titluri precum “Incredibil! Vezi de ce era sa moara o reporterita fix in direct”, se pare ca inghitise o musca si se inecase. Sau “Vezi ca a descoperit o mama din Brazilia intr-o poza veche” si alaturi era o poza cu aia si o umbra cu un deget in cur sau ceva de genu, ca nu prea se deslusea. Ca sa nu mai zic de titluri cu chiloti, sfarcuri si Bianca Dragusan, care cred ca mai au putin si devin simbol national.

Valoarea continutului s-a pierdut, nimeni nu mai scrie, toata lumea compune titluri tampite si ireale pentru a incasa niste bani. Deja ma uit cu scarba pe feed-ul de la Facebook, trecand peste astfel de zeci de articole. Probabil ca incurand continutul o sa dispara definitiv si vor ramane doar titlurile si cateva poze, atat.

Insa indraznesc sa va intreb, oameni buni, chiar in halul asta v-ati prostit?! Sau asa de mult adorati tampenia, prostia si scandalul?! Acuzati ca majoritatea mass-mediei vinde doar gunoaie, asa este, dar nu le mai cumparati. Poate ca facand acest lucru situatia se va schimba.

Pe de alta parte, oare la “Facultatea de Jurnalism” se fac studii de caz pe “reviste” si “ziare” precum Libertatea, Click si Ciao? Dragi actuali si viitori jurnalisti, bloggeri si cum vi se mai zice, aveti grija ce scrieti pentru ca veti deveni una cu munca voastra.

Imi doresc sa nu ajung sa aprind o lumanarea in memoria “Continutului de calitate”, asa cum facut-o in memoria “Onoarei”.

Intra pe pagina noastra de Facebook
« Cateva sugestii utile pentru angajatori Cu telefonul la baie »

Articole pe teme similare

Comenteaza prin Facebook la acest articol:

Comenteaza

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*