Noutati de la Facebook

Facebook constientizeaza din ce in ce mai mult necesitatea de a veni pe piata cu noi optiuni si functionalitati care sa atraga ridicarea valorii actiunilor pe piata bursiera. Practic Facebook va deveni mai mult orientat catre clientii business si mai putin friendly cu utilizatorii obisnuiti.

Insa pentru a amortiza si balansa aceasta diferenta Facebook ne ofera noi functionalitati ce par a fi utile ambelor parti, chiar daca favorizeaza mai mult companiile. Una din noile functionalitati ofera posibilitatea utilizatorilor de a isi crea un wishlist in cadrul profilului. Astfel va aparea butonul de “Wishlist” ce va putea fi introdus in cadrul magazinelor online, precum butonul de “Like”. Prin urmare, un utilizator ce intra pe un magazin online, poate actiona acest buton de “Wishlist”, iar produsul respectiv va fi adaugat, cu link si descriere, in cadrul listei de produse dorite din profilul acestuia.

Cu aceasta ocazie Facebook va avea o imensa baza de date cu dorinte pe care o va putea comercializa catre companiile doritoare, dar si prietenii tai voi sti ce sa-ti cumpere de ziua ta sau de Craciun.

O alta functie noua este butonul de “Like&Share” optimizat si dedicat site-urilor mobile, adica cele care sunt dedicate smartphone-urilor si tabletelor. O consider o functie foarte utila, creand astfel o mai mare interactivitate intre site si utilizatori, cat si o propagare mai buna pentru site-uri.

Iar ultima, pentru moment, dar nu cea din urma functie lansata este posibilitatea crearii un CV online in cadrul profilului de Facebook. Un pas foarte important pentru Facebook in perfectarea relatiilor business to business, dar si o oportunitate pentru utilizatori de a gasi locuri de munca dar si de a fi descoperiti de catre companii din intreaga lume.

Dupa cum putem vedea, incet si sigur, Facebook are sansa de a deveni o companie “monstru” ce forteaza un mic “takeover” in cadrul Internetului, fix de ceea ce Google nu avea nevoie. Personal consider foarte vaste si chiar intrigante posibilitatile pe care Facebook le poate aborda si pune in practica, atrangand o debalansare a fortelor in domeniul Internetului, ceea ce ar putea duce la o companie monopol.

Facebook constientizeaza din ce in ce mai mult necesitatea de a veni pe piata cu noi optiuni si functionalitati care sa atraga ridicarea valorii actiunilor pe piata bursiera. Practic Facebook va deveni mai mult orientat catre clientii business si mai putin friendly cu utilizatorii obisnuiti.

Insa pentru a amortiza si balansa aceasta diferenta Facebook ne ofera noi functionalitati ce par a fi utile ambelor parti, chiar daca favorizeaza mai mult companiile. Una din noile functionalitati ofera posibilitatea utilizatorilor de a isi crea un wishlist in cadrul profilului. Astfel va aparea butonul de “Wishlist” ce va putea fi introdus in cadrul magazinelor online, precum butonul de “Like”. Prin urmare, un utilizator ce intra pe un magazin online, poate actiona acest buton de “Wishlist”, iar produsul respectiv va fi adaugat, cu link si descriere, in cadrul listei de produse dorite din profilul acestuia.

Cu aceasta ocazie Facebook va avea o imensa baza de date cu dorinte pe care o va putea comercializa catre companiile doritoare, dar si prietenii tai voi sti ce sa-ti cumpere de ziua ta sau de Craciun.

O alta functie noua este butonul de “Like&Share” optimizat si dedicat site-urilor mobile, adica cele care sunt dedicate smartphone-urilor si tabletelor. O consider o functie foarte utila, creand astfel o mai mare interactivitate intre site si utilizatori, cat si o propagare mai buna pentru site-uri.

Iar ultima, pentru moment, dar nu cea din urma functie lansata este posibilitatea crearii un CV online in cadrul profilului de Facebook. Un pas foarte important pentru Facebook in perfectarea relatiilor business to business, dar si o oportunitate pentru utilizatori de a gasi locuri de munca dar si de a fi descoperiti de catre companii din intreaga lume.

Dupa cum putem vedea, incet si sigur, Facebook are sansa de a deveni o companie “monstru” ce forteaza un mic “takeover” in cadrul Internetului, fix de ceea ce Google nu avea nevoie. Personal consider foarte vaste si chiar intrigante posibilitatile pe care Facebook le poate aborda si pune in practica, atrangand o debalansare a fortelor in domeniul Internetului, ceea ce ar putea duce la o companie monopol.

Intra pe pagina noastra de Facebook
« Samsung Galaxy S4 Respectarea drepturilor omului se face de catre om »

Articole pe teme similare

Comenteaza prin Facebook la acest articol:

Comenteaza

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*