Reclame pe Facebook

Dupa ce Facebook a depasit un miliard de utilizatori, a venit timpul sa vina si ei cu ceva noutati si mai exact cu modul de cum se vor afisa reclamele.

Noua tehnica de afisare a reclamelor adoptat de catre Facebook este unul folosita si de Yahoo si se bazeaza pe principiul “re-targeting”, doar ca in cazul  Facebook, acesta tehnica, spun ei, va avea un randament de 3 ori mai mare si mai precis.

In cazul celor de la Yahoo, tehnica de “re-targeting” se manifesta atunci cand utilizatorul avea o conexiune activa la mail, adica avea mail-ul de yahoo deschis, si naviga pe internet, astfel cookies-urile de la Yahoo puteau intercepta si analiza toate site-urile care utilizatorul la vizita, asa se crea un sistem de reclame cu mult mai targetat si pe interesului fiecarui utilizator in parte.

Revenind la Facebook, acesta va avea intr-adevar un sistem de “re-targeting” de cel putin 3 ori mai puternic deoarece, pe langa faptul ca utilizatorii sunt mai tot timpul conectati la Facebook, in special in cazurile sistemelor mobile, atuurile forte fiind butoanele de LIKE si SHARE ce le regasim pe majoritatea site-urilor, pe langa acestea mai sunt aplicatiile special dezvoltate pentru Facebook si nu in ultimu rand, noul lor messenger ce poate fi descarcat si instalat pe desktop asemeni messenger-ului de la Yahoo.

Astfel se dovedeste inca odata ca Facebok stie mai multe despre tine decat ti-ai dori si mi-as permite sa zic ca stie la fel de multe, daca nu chiar mai mult, decat Google.

 

Dupa ce Facebook a depasit un miliard de utilizatori, a venit timpul sa vina si ei cu ceva noutati si mai exact cu modul de cum se vor afisa reclamele.

Noua tehnica de afisare a reclamelor adoptat de catre Facebook este unul folosita si de Yahoo si se bazeaza pe principiul “re-targeting”, doar ca in cazul  Facebook, acesta tehnica, spun ei, va avea un randament de 3 ori mai mare si mai precis.

In cazul celor de la Yahoo, tehnica de “re-targeting” se manifesta atunci cand utilizatorul avea o conexiune activa la mail, adica avea mail-ul de yahoo deschis, si naviga pe internet, astfel cookies-urile de la Yahoo puteau intercepta si analiza toate site-urile care utilizatorul la vizita, asa se crea un sistem de reclame cu mult mai targetat si pe interesului fiecarui utilizator in parte.

Revenind la Facebook, acesta va avea intr-adevar un sistem de “re-targeting” de cel putin 3 ori mai puternic deoarece, pe langa faptul ca utilizatorii sunt mai tot timpul conectati la Facebook, in special in cazurile sistemelor mobile, atuurile forte fiind butoanele de LIKE si SHARE ce le regasim pe majoritatea site-urilor, pe langa acestea mai sunt aplicatiile special dezvoltate pentru Facebook si nu in ultimu rand, noul lor messenger ce poate fi descarcat si instalat pe desktop asemeni messenger-ului de la Yahoo.

Astfel se dovedeste inca odata ca Facebok stie mai multe despre tine decat ti-ai dori si mi-as permite sa zic ca stie la fel de multe, daca nu chiar mai mult, decat Google.

 

Intra pe pagina noastra de Facebook
« People you may know Mesaje din univers »

Articole pe teme similare

Comenteaza prin Facebook la acest articol:

Comenteaza

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*