Reclame proaste si campanii de avertizare idioate

Nu stiu daca ati observat insa la moda sunt reclamele si campaniile de avertizare ce contin statistici de la cele mai amuzante pana la cele mai sumbre si morbide. Practic nu poti baga ceva in gura, nu poti pune ceva pe cap si nu te poti imbraca cu ceva pana nu afli ca 2 din 4 folosesc acel lucru din motivul X, motiv la care si tu aderi.

Una din reclamele care ma enerveaza la culme este cea la margarina Becel, aia care iubeste inima si care contine nu stiu ce mare rahat ca te protejeaza de boli cardio-vasculare, colesterol si extraterestrii, oricum o tampenie de marketing, intrucat orice margarina vegetala “te fereste” de aceste boli. Insa lucrul cel mai odios la aceasta reclama este statistica mentionata si anume “2 din 3 romani sufera de afectiuni cardio-vasculare”, practic undeva la jumatate sau chiar mai bine din populatia Romaniei sufera de astfel de afectiuni.

Dumnezeule, toata lumea de urgenta dati-va pe… paine cu Becel acum! In baza carei analize au ajuns astia la asemenea statistica sumbra si tampita? Va dati seama ca indiferent de varsta, sex, mod de viata, obligatoriu 2 din 3 romani sufera de boli cardio-vasculare?

In urma acestor tipuri de reclame vin cu pasi repezi campaniile de avertizare, ca deh, daca tot e moda, sa fie moda. Asa aflam dintr-o campanie ca in fiecare saptamana un copil arde in casa si ca sa nu ne lasam copii singuri in casa nesupravegheati. Si cum simtul artistic se manifesta oriunde, aceasta campanie mai are si niste afise cu un pai de chibrit de forma umanoida ce are capu in flacari si care te anunta sa nu-ti lasi copilu singur in casa ca poate arde… de nerabdare sa te revada, zic.

Bineinteles, sunt bune si aceste campanii, insa nu mai bine era sa se faca o campanie de educare a parintilor si copiilor in gradinite si scoli pentru a preveni astfel de nenorociri?

Se pare ca omul este mai credul cand vine vorba de statistici, iar cei din marketing stiu bine asta :)

Mai jos aveti reclama si campania despre care am vorbit.

Becel, 2 din 3 romani bolnavi de inima:

Un copil pe saptamana arde in Romania:

Nu stiu daca ati observat insa la moda sunt reclamele si campaniile de avertizare ce contin statistici de la cele mai amuzante pana la cele mai sumbre si morbide. Practic nu poti baga ceva in gura, nu poti pune ceva pe cap si nu te poti imbraca cu ceva pana nu afli ca 2 din 4 folosesc acel lucru din motivul X, motiv la care si tu aderi.

Una din reclamele care ma enerveaza la culme este cea la margarina Becel, aia care iubeste inima si care contine nu stiu ce mare rahat ca te protejeaza de boli cardio-vasculare, colesterol si extraterestrii, oricum o tampenie de marketing, intrucat orice margarina vegetala “te fereste” de aceste boli. Insa lucrul cel mai odios la aceasta reclama este statistica mentionata si anume “2 din 3 romani sufera de afectiuni cardio-vasculare”, practic undeva la jumatate sau chiar mai bine din populatia Romaniei sufera de astfel de afectiuni.

Dumnezeule, toata lumea de urgenta dati-va pe… paine cu Becel acum! In baza carei analize au ajuns astia la asemenea statistica sumbra si tampita? Va dati seama ca indiferent de varsta, sex, mod de viata, obligatoriu 2 din 3 romani sufera de boli cardio-vasculare?

In urma acestor tipuri de reclame vin cu pasi repezi campaniile de avertizare, ca deh, daca tot e moda, sa fie moda. Asa aflam dintr-o campanie ca in fiecare saptamana un copil arde in casa si ca sa nu ne lasam copii singuri in casa nesupravegheati. Si cum simtul artistic se manifesta oriunde, aceasta campanie mai are si niste afise cu un pai de chibrit de forma umanoida ce are capu in flacari si care te anunta sa nu-ti lasi copilu singur in casa ca poate arde… de nerabdare sa te revada, zic.

Bineinteles, sunt bune si aceste campanii, insa nu mai bine era sa se faca o campanie de educare a parintilor si copiilor in gradinite si scoli pentru a preveni astfel de nenorociri?

Se pare ca omul este mai credul cand vine vorba de statistici, iar cei din marketing stiu bine asta :)

Mai jos aveti reclama si campania despre care am vorbit.

Becel, 2 din 3 romani bolnavi de inima:

Un copil pe saptamana arde in Romania:

Intra pe pagina noastra de Facebook
« ONU vrea internetul monitorizat si nu doar internetul Il cunoasteti pe Piftel? »

Articole pe teme similare

Comenteaza prin Facebook la acest articol:
--->