Starea cailor ferate

Va spuneam mai de mult despre infrastructura din Romania, care pe langa drumuri, poduri si sosele mai include si transportul in comun din care face parte si CFR.

Calatoria cu trenul a devenit un adevarat sport de anduranta a nervilor. Daca inainte de 89 puteai circula intre Focsani si Bucuresti cu rapidul in aproximativ 2 ore si jumatate, acum in conditii prielnice de drum faci 3 ore si un sfert, iar daca ninge cam 4 ore, bineinteles daca nu esti ghinionist si ramai inzapezit cu…trenu. Stiu, suna ironic dar se intampla in Romania.

Motivul pentru care se intampla astfel de lucruri, pe langa factorul uman de care nu am chef sa povestesc acum, se datoreaza infrastructurii CFR, mai precis starea sinelor de tren si a terasamentului. Fireste ca niste oameni civilizati si de bun simt, de atatia ani incoace, ar fi ordonat repararea acestor lucruri, insa din pacate astia au avut multe campanii electorale de sustinut, case de ridicat si masini de cumparat, na ca am vorbit si de factorul uman.

Revenind la subiect, intr-o zi cand plec spre Bucuresti si cum stateam in gara asteptand trenul, intamplator mi se indreapta privirea catre sine si ce sa vezi, o distanta, un spatiu gol,  intre 2 bucati de sina. Lucru deloc normal din punct de vedere tehnic. Pai daca asa arata in gara Focsani, acum inteleg de ce prin anumite zone merge trenul cu 2km la ora.

Starea sinelor de tren

Later edit: Conform unuia dintre cititori, ce se pare ca ar avea mai multa experienta in acest domeniu, distanta aceea dintre bucatile unei sine se zice ca ar fi normala, intrucat in caz de dilatare pe timpul verii, sinele s-ar deforma.

Exista o logica in acest sens si nu neg, dimpotriva multumesc pentru antentia facuta. Insa chiar si asa, sinele compuse tehnic corect, se pare ca trenul tot are intarzieri si vara, normal din cauza caldurii, cam ironic zic eu.

Va spuneam mai de mult despre infrastructura din Romania, care pe langa drumuri, poduri si sosele mai include si transportul in comun din care face parte si CFR.

Calatoria cu trenul a devenit un adevarat sport de anduranta a nervilor. Daca inainte de 89 puteai circula intre Focsani si Bucuresti cu rapidul in aproximativ 2 ore si jumatate, acum in conditii prielnice de drum faci 3 ore si un sfert, iar daca ninge cam 4 ore, bineinteles daca nu esti ghinionist si ramai inzapezit cu…trenu. Stiu, suna ironic dar se intampla in Romania.

Motivul pentru care se intampla astfel de lucruri, pe langa factorul uman de care nu am chef sa povestesc acum, se datoreaza infrastructurii CFR, mai precis starea sinelor de tren si a terasamentului. Fireste ca niste oameni civilizati si de bun simt, de atatia ani incoace, ar fi ordonat repararea acestor lucruri, insa din pacate astia au avut multe campanii electorale de sustinut, case de ridicat si masini de cumparat, na ca am vorbit si de factorul uman.

Revenind la subiect, intr-o zi cand plec spre Bucuresti si cum stateam in gara asteptand trenul, intamplator mi se indreapta privirea catre sine si ce sa vezi, o distanta, un spatiu gol,  intre 2 bucati de sina. Lucru deloc normal din punct de vedere tehnic. Pai daca asa arata in gara Focsani, acum inteleg de ce prin anumite zone merge trenul cu 2km la ora.

Starea sinelor de tren

Later edit: Conform unuia dintre cititori, ce se pare ca ar avea mai multa experienta in acest domeniu, distanta aceea dintre bucatile unei sine se zice ca ar fi normala, intrucat in caz de dilatare pe timpul verii, sinele s-ar deforma.

Exista o logica in acest sens si nu neg, dimpotriva multumesc pentru antentia facuta. Insa chiar si asa, sinele compuse tehnic corect, se pare ca trenul tot are intarzieri si vara, normal din cauza caldurii, cam ironic zic eu.

Intra pe pagina noastra de Facebook
« Tepe pe Google Maps Aplicatia de Facebook pentru Adroid a fost imbunatatita »

Articole pe teme similare

Comenteaza prin Facebook la acest articol:

Comenteaza

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*