03.06.2013
In urma numarului mare de concedieri de la Posta Romana, pe motive deja cunoscute si care nu mai are rost sa le enumar, se pare ca activitatea cat si imaginea Lidl a fost au fost afectate.
Seful departamentului de P.R al Lidl a anuntat ca incepand din aceasta saptamana personajele din reclamele lor, precum vecina, copilul, vor vorbi singure intrucat respectivul postas, care aparea in toate, a fost concediat. Astfel, o reclama va suna cam asa: “Of, 1.20 lei kilogramul de morcovi la Lidl, doar azi… Ntz, ntz, ntz, de era domnul postas aici aveam si eu cu cine barfi despre asta, era cineva ca sa duca vestea mai departe.”
Cei de la Lidl au mai declarat ca nu se pot baza pe vecinele vecinei din reclama, intrucat acestea, dupa cum e traditia, au darul da le inflori si asa ajunge ca pretul, la acelasi produs, sa fie ba 1 leu, ba 4 lei. Drept pentru care se cauta o tagma de oameni seriosi care sa duca vestea si la altii, nealterata.
In atentia lor se pare ca sunt invatatorii si profesorii care vor veni cu respectivele cumparaturi direct in clase, spunand ce au cumparat si la ce pret. Astfel copii, cand vor ajunge acasa, vor transmite vestea parintilor. Problema este ca cei care lucreaza in invatamant au salarii destul de mici si acum se negociaza o mica subventie cu Guvernul Romaniei.
Oricum, un lucru este foarte clar, preturile din reteaua de supermarketuri Lidl nu au fost afectate.
*nota: acest articol este un pamflet si ar fi misto sa-l tratati ca atare. 😀